Tuesday, April 13, 2010

KENANGAN KAWAN

kawan

saya rindu awak

mane awak pergi

datang la sini

saya nak awak

jangan la lari

kawan

nanti kita dah x jumpe

macam mana nanti

saya tak nak kehilangan awak

awak jangan tinggalkan saya

kalo tak ada awak macam mana nak

makan

minum

nak bersuka ria

tengok wayang

karok

bersukan

bergembira

berduka pun sama-sama

tapi

nak buat macam mana

memang kena berpisah

hidup awak diri awak

hidup saya diri saya

masuk kubur pun nanti asing-asing

tak sama-sama pun

tapi

semua KENANGAN dengan awak takkan saya lupakan

akan saya kenang

akan saya rindu

akan saya ingat sampai nafas terakhir

akan saya ingat sampai bila-bila

akan saya ingat sampai hujung dunia

kawan

saya harap awak tak lupakan saya juga

semua KENANGAN kita

semua kegembiraan kita

semua kesedihan kita

semua yang kita kongsi

baik dalam mahupun luar

semualah senang cerita

ok la kawan

sampai disini saja dulu

nanti ada masa saya monolog dengan awak lagi

ok

ingat taw KAWAN

jangan lupakan saya

jangan tinggalkan saya

selamat tinggal kawan


[KAWAN DUNIA AKHIRAT]

14 comments:

farae said...

da nak abes sem dah neh.slmt tggl smua

cumicomey said...

sedehnyee..terharu..~ macam ak lak yg da nk abes..huuuu..xbestnye da abes t..

nick said...

slamt tinggl farae..haha...

mcm nie la ko rase nnti intan...

nurzahidah said...

waaa...tacink bangat amer senget..huhu

jgn lupe edah derk yer..

nick said...

ok edah...ko pergiiiiiiiiii......

arbivirus 3288 said...

wah..skali trus2 wat post baru...
:)
sgt2 la tacink...
nak karok...
jom wat BBQ kt umah afiq ...HAHA
serbu2 umah spe paling dekat...uma aku bole jer..tp trnsport xde..HUHU..tax x smpi lg...hehe.....
pnjg gile post ko nick..haha

nick said...

ader mood smlm...hapdate trus..
mne der tacink2....biase2 jer..
jom jom jom...
cari la mne ader...

AFiQBooM said...

motif la serbu umah aku kan rb...hahaha...kite plan la leklok ea...huhuhu

amer,ko mmg senget...ko saje wat tacink kan...sedey pon ade bace post ko...aku x mampu nak wat camtu..x tertaip...masih mengumpul kekuatan utk luahkan apa yg terbuku dihati ini...btw,thanx kepada yg pernah dan masih menjadi KAWAN aku...

Shaofie said...

tacing giler.
sedih je aku baca.
sabar,uma aku kat kl je.
dtg2lah slalu..semua dialu-alukan.
kalau kawen tuh,aku wedding planner.
semua yang pergi,pasti kenangan.
belambak kot kenangan selama aku kat sini.
smuga jumpa masa pesta konvo nanti. Semua wajib datang!
(nada : sebak)

nick said...

insyALLAH..ak pun xtwau..hati ak contact tng dan jari mintk tulis...
;(

arbivirus 3288 said...

:( jgn cdey2...ktorg dekat je...

Shaofie said...

jauh dimata dekat dihati.
rindu semua.
rindu ketua keluarga.

arbivirus 3288 said...

hmm betol tu...rilekx udah

shakinah said...

:)